Proces výkupu karet
Zde shrneme postup výkupu karet v několika bodech:
- Zájemce o výkup (prodávající) podrobně vyplní výkupní formulář a seznámí se s podmínkami výkupní smlouvy.
- Získané informace z formuláře zpracujeme v co nejkratším možném termínu a ozveme se zájemci na zadanou e-mailovou adresu s nabídkou výkupní ceny, včetně podrobností o dalším postupu (vyhrazujeme si právo některé / všechny položky uvedené ve formuláři odmítnout z důvodu nepotřebnosti / nadbytečnosti.)
- Pokud se dohodneme na výkupní ceně, vystavíme výkupní smlouvu z údajů, které byly poskytnuty ve výkupním formuláři, a tuto smlouvu následně zašleme prodávajícímu na zadanou e-mailovou adresu.
- Zájemce o výkup (prodávající) zašle předem specifikované položky (karty) z formuláře na smluvené výdejní místo Zásilkovny, jenž mu bude předem sděleno, dle Podmínek výkupní smlouvy , popř. předá položky po předchozí domluvě na adrese sídla e-shopu, kterou nalezne v obchodních podmínkách. (Možnost zaslání skrze Českou poštu připravujeme.)
- Položky po přijetí prohlédneme, zda odpovídají popsanému stavu ve formuláři a prodávající nám nic nezamlčel (v případě zjištění vady na položce / položkách, bude postupováno dle Podmínek výkupní smlouvy, odstavce VI. Odstoupení od smlouvy).
- Bude-li vše v pořádku, vyplatíme smluvenou výkupní cenu za položky dle Podmínek výkupní smlouvy na bankovní účet prodávajícího, poskytnutý ve výkupním formuláři.